Sunday, August 12, 2012

ေတာင္ပံေတြပါတဲ့ ငွက္ကေလး


 ကၽြန္မငယ္ငယ္တုန္းကေပါ့...
ေမေမ့ဇာတိရြာက အမ်ိဳးေတြ ဘိတ္ၿမုိ့ေပၚကႏွစ္က်ိပ္ရွစ္ဆူဘုရားပြဲ တက္လာေတာ့ ၇ြာကေန..ၾကက္တူေရြးသားအမိေလးပါလာခဲ့တယ္..ကၽြန္မတို့ ဘိတ္အေခၚနဲ့ဆိုရင္ " မဂဲ" မိသား (ၾကက္တူေရြးသားအမိ) ေပါ့ေလ..

မဂဲသားကင္းငယ္(ၾကက္တူေရြးေလး)ကဆိုရင္.တကယ့္ကိုေသးေသးေလးပဲရွိပါေသးတယ္...သူ့အေ
မရဲ့ ရင္ခြင္ထဲကိုသြားသြားတိုး၀င္ၿပီး...မ်က္လံုးေလးကလည္ကလည္နဲ႔ လူေတြကို
လိုက္ၾကည့္ေနပံုေလးက တကယ့္ကို သနားစရာပါ..သူဟာ လူေတြလည္းမ်ားမ်ား
မၿမင္ဖူးသလို ၿမို့ေပၚက အသံုးအေဆာင္ေတြလည္း မၿမင္ခဲ့ဖူးေတာ့
အရာရာဟာသူ့အတြက္ထူးဆန္းေၾကာက္ရြံစရာၿဖစ္ေနေတာ့တာပါ့......

.ကၽြန္မသူ့ကိုၿမင္ၿမင္ခ်င္းအရမ္းကိုခ်စ္သြားပါတယ္....
ညေရာက္ေတာ့သူ့ရဲ့ သခင္ ဦးေလးၾကီးက သူ့မိန္းမနဲ့ ကေလးေတြေခၚၿပီး ဘုရားပြဲ

သြားၾကပါေလေရာ....



သူတို့ရဲ့ ခ်စ္စရာ ၾကက္တူေရြးေလး သားအမိကေတာ့ကၽြန္မရဲ့

စာၾကည့္စားပြဲနားေလးမွာ....မ်က္လံုးေလး ကလည္ကလည္နဲ့က်န္ခဲ့ရွာ တာေပါ့...
ကၽြန္မလည္းဒီေန့အဖို့စာက်က္တာကနဲနဲ..သူတို့ေလးေတြကို
ထိုင္ၾကည့္ၿဖစ္ေနတာက
မ်ားမ်ားေပါ့ရွင္....

ဒီလိုပဲ ၾကည့္ေနရင္းကေန စာၾကည့္စားပြဲမွာပဲကၽြန္မအိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တယ္...
သိ
ပ္မၾကာခင္မွာပဲ ေၾကာင္ၾကီး တေကာင္ရဲ့
မာန္ဖီသံနဲ့အတူ မဂဲမၾကီးရဲ့ စူးစူးရွရွ

 ေအာ္သံတခ်က္ၾကားလိုက္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ...ကၽြန္မလန့္ႏိုးၿပီးၾကည့္
လိုက္ေတာ့......

မဂဲ မၾကီးဟာ ေသြးဆာေနတဲ့ ေၾကာင္ၾကီးရဲ့ ပါးစပ္ဖ်ားမွာ အသက္ကိုလုရင္း  ေတာင္ပံ
တဖ်တ္ဖ်တ္ခတ္လ်က္နဲ့ အသက္ငင္ေနခဲ့ပါၿပီ....


ကၽြန္မ ေၾကာင္ၾကီးကို မေမာင္းတတ္ေမာင္းတတ္နဲ့ လိုက္ေမာင္း တဲ့အခါ ေၾကာင္ၾကီးဟာ
တဖ်တ္ဖ်တ္လူးလြန့္ေနတဲ့ မဂဲ အေမၾကီးကုိ ကိုက္ခ်ီရင္း အိမ္ၿပတင္းေပါက္ကေန
ခုန္ခ်ထြက္ ေၿပးသြားပါေတာ့တယ္....
ကၽြန္မလည္း ရုတ္တရက္ မဂဲေလးကိုစိတ္ပူစြာနဲ့ လိုက္ရွာၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ ေရအိုးစင္ေလးရဲ့ ေဒါင့္မွာ သူခမ်ာေၾကာက္လြန္းလို့  တဆတ္ဆတ္တုန္ေနရွာတယ္...

ကၽြန္မသူ႔ကို အားေပးႏွစ္သိမ့္ေပးဖို့ရာ လက္လွမ္းလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာသူဟာေၾကာက္လြန္းလို့..ဟိုးေထာင့္ထဲထိ ေခြေခါက္
တိုး၀င္ေနရွာတယ္..ကၽြန္မလည္း သူမေၾကာက္ေအာင္ သူ့ဆီညင္ညင္သာသာေလး
တိုးကပ္သြားၿပီး သူ့ကိုရင္ခြင္ထဲမွာေပြ႔ဖက္ေပးထားမိလိုက္တယ္..
.သူၿငိမ္းခ်မ္းပါေစလို့လည္း ရင္ထဲကေန တိတ္တိတ္ေလး ဆုေတာင္းေပးေနမိတယ္...

ရက္အနည္းငယ္ၾကာ လို့ .ဦးေလးၾကီးေတြရြာၿပန္ဖို့ၿပင္ဆင္ၾကေတာ့ဦးေလး
ၾကီးဆီမွာ မဂဲေလးကို ကၽြန္မကိုအပိုင္ေပးခဲ့ဖို့ရာ ေတာင္းဆိုေတာ့ ဦးေလးၾကီးကလည္း အသာတၾကည္ေပးခဲ႔ပါတယ္..

.မဂဲေလး တြက္ အႏၱရာယ္ကင္းေစဖို့ ၀ါးေလွာင္အိမ္ေလးကိုလည္း
ဦးေလးၾကီးကိုယ္တိုင္ပဲ ရက္လုပ္ၿပီး ကၽြန္မကို လက္ေဆာင္အၿဖစ္ေပးခဲ့ပါတယ္.....


ဒီလိုနဲပဲ.ကၽြန္မဘ၀ထဲကို မဂဲေလး ၀င္ေရာက္လာခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့....


မိခင္ရင္ေငြ႔ မရွိရွာေတာ့တဲ့ မဂဲေလးကို ကၽြန္မ ဟာ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ့
ကၽြန္မေက်ာင္းခ်ိန္မွအပ သူ့အနားမွာပဲ ဂရုုတစိုက္နဲ့ ရွိေနခဲ့ပါတယ္...

.ကၽြန္မ ေက်ာင္းကသူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ထမင္းဖိတ္ေကၽြးၿပီးး
မဂဲေလးကို ၾကြားရတာလည္းအေမာေပါ့...

မဂဲေလးဟာကၽြန္မ၇ဲ့ဂရုတစိုက္ၿပဳစုေပးမွဳေအာက္မွာ တၿဖည္းၿဖည္းနဲ႔ အေရာင္ေတြပိုေတာက္လာခဲ့သလို
ကိုယ္လံုးကိုယ္ထည္ဟာလည္း တၿဖည္းၿဖည္းၾကီးေကာင္၀င္လာခဲ့ပါတယ္..
.ခုဆို သူက ကၽြန္မေက်ာင္းကေန အၿဖူအစိမ္းေလးနဲ့ၿပန္လာတာၿမင္ရင္ ေတာင္ႏွဳတ္ဆက္တတ္ေနခဲ့ၿပီေလ....
အိမ္ကလူၾကီး ေတြရဲ့ အသည္းေက်ာ္ဟာ ကၽြန္မဆိုေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ့
အသည္းေက်ာ္ေလးကေတာ့ သူေပါ့...ကၽြန္မသူ့႕ကို ဘယ္ေလာက္ ထိ
သဲသဲလွုဳပ္ခ်စ္သလဲဆို ညအိပ္ရင္ ကၽြန္မရဲ့ ထီးၿခင္ေထာင္ေလးထဲကို
သူ့ေလွာင္အိမ္ေလးထားအိပ္တဲ့ထိပါ
ပဲ..


.ၾကီးေတာ္အပ်ိဳၾကီးရဲ့ေစ်းၿခင္းေတာင္းေလးထဲက ေန့စဥ္ ကုန္စိမ္းေလးဟာလည္း သူအတႊက္

ငရုတ္သီးစိမ္းေတြေပါ့...
တခါတရံမွာ အထီးက်န္ေနရွာတဲ့ တေကာင္ၾကြက္ မဂဲေလး ကို ကၽြန္မ စကားေတြ
အမ်ားၾကီးေၿပာေပးခဲ့တယ္.


.ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္း.. ကၽြန္မရဲ့တတိယတန္းဖတ္စာထဲက ကဗ်ာေလးေတြအေၾကာင္း....ေက်ာင္းဥယ်ာဥ္ထဲကပန္းပင္ေလးေတြအေၾကာင္းေပါ့...
သူကလည္း တခါတရံမ်က္လံုးေလးအ၀ိုင္းသားနဲ့....
တခါတရံ...သူေၿပာတတ္တဲ့ဘာသာစကားေလးကိုအသံၿပဳလ်က္နဲ့ကၽြန္မေၿပာသမၽွ်ကို
နားေထာင္ေပးရွာပါတယ္..
ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ရတဲ့အရမ္းလိမၼာတဲ့....မဂဲေလးဆိုပါေတာ့ေလ...

ဒီလိုနဲ့ တေန့မွာ ကၽြန္မအေတြးတခုရလာခဲ့တယ္...အဲဒါကေတာ့ မဂဲေလးကိုအၿပင္ေလာကထဲမွာ လြတ္လပ္စြာ ေနခြင့္ၿပဳေပးဖို့ပါပဲ..သူ့ခမ်

ေလွာင္အိမ္ထဲမွာခ်ည္းေနေနရတာကို ကၽြန္မမၾကည့္ရက္ေတာ့ဘူး...

တခါတခါ....
ေလွာင္အိမ္ က်ဥ္းက်ဥ္းက်ဳပ္က်ဳပ္ေလးထဲမွာ သူ ထထပ်ံရင္ သူ႔
ေတာင္ပံေလးေတြက်ဳိးေက်သြားမွာကုိ ကၽြန္မစိုးရိမ္မိတယ္ေလ...


ကၽြန္မရဲ့ဘိုးဘိုးနဲ႔တိုင္ပင္ေတာ့ ....ဘိုးဘိုးက မဂဲေလးကို ေလွာင္အိမ္ထဲမွာမထားခ်ုင္လို့အၿပင္ထုတ္ထားခ်င္ရင္ေတ
ာ့ မဂဲေလးကို ေတာင္ပံမၾကီးေတြ

ခုတ္ၿဖတ္ရလိမ့္မယ္လို့ေၿပာပါတယ္...
.အိုးးးကၽြန္မလက္မခံဘူး....ဘာလို့ခုတ္ၿဖတ္ရမွာလဲ..သူ့ေတာင္ပံေလးေတြနာမွာစိုးလို့အၿပင္ထုတ္ထ
ားပါတယ္ဆိုမွပဲ..ဆိုၿပီး 
ကၽြန္မလက္မခံဘူး.....
သူ့ကို ကၽြန္မနဲ့ထပ္တူေပ်ာ္ရႊင္ေစရမယ္...

ဒီလိုအေတြးေတြနဲ့..ကၽြန္မ သူ့ကို ေနာက္ဆံုးမွာ ေတာ့ ေလွာင္အိမ္ေလးရဲ့ အၿပင္မွာ ထုတ္ထားလိုက္ဖို့ ဆံုးၿဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္.
.ပထမဆံုး.သူ့ေလွာင္အိမ္ေလးရဲ့ တံခါးကို ကၽြန္မ ဖြင့္လိုက္တယ္...
သူ့မ်က္လံုးေလးေတြအေရာင္၀င္းလက္သြားတာ ကၽြန္မ သတိထားမိလိုက္ပါတယ္.ၿပီးေတာ့
.သူေတာင္ပံေလးကို ခပ္သာသာေလး လွဳပ္ရွားလိုက္တယ္...
ကၽြန္မလည္းသူ့ကို "မဂဲေလးနင့္ကို အၿပင္မွာ ငါနဲ့တူတူ ေပးေဆာ့မယ္" လို့
ကေလးပီပီေပ်ာ္ရႊင္ၿမဴးတူးစြာနဲ့ေၿပာလိုက္မိပါတယ္...သူလည္းေပ်ာ္ရႊင္ေနပံု
ပဲလို့ေတြးမိၿပီး..
ကၽြန္မပါၾကည္ႏူးလာခဲ့တယ္..


.သူ့ကိုယ္လံုးေလးကို ညင္ညင္သာသာေလးကိုင္ၿပီးသူ့ကို အၿပင္ထုတ္လိုက္တယ္...
ပထမေတာ့သူ ကၽြန္မရဲ့ လက္ေမာင္းကိုသူ့ ေတာင္ပံေလးနဲ့ဖက္ၿပီး ကၽြန္မကို
စိုက္ၾကည့္ပါတယ္...ေနာက္ေတာ့ကၽြ
န္မရဲ့ ပုခံုးေပၚတက္ၿပီး သူ့ေတာင္ပံေတြကို
လြတ္လပ္စြာ ရိုက္ခါပါတယ္ ..အဲဒီအခါမွာ

ကၽြန္မရဲ့ ခါးလည္ေလာက္ရွိတဲ့ ဆံပင္ေတြဟာ ေဘးကို ဖ်ာ၀ဲသြားေတာ့တယ္....

လွဳပ္ရွားေနတဲ့သူ့ကို ကၽြန္မထိန္းရင္းက ကၽြန္မဆံပင္ေတြကိုၿပန္စုစည္းလိုက္တယ္....
အဲဒီအခ်ိ
န္မွာပဲ ကၽြန္မရဲ့ ပုခံုးကို အားယူၿပီး

တဟုန္္ထိုး ပ်ံသန္းေၿပးထြက္သြားပါေတာ့တယ္..


.ကၽြန္မရဳတ္တရက္အံ့အားသင့္ၿပီးေကာင္းကင္ကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္.....
".အားးး"
 ေနေရာင္စူးစူးက ကၽြန္မမ်က္လံုးအၾကည့္ေတြကို ေ၀၀ါးသြားေစတယ္....မ်က္လံုးတြကုိ ခနမွိတ္ၿပီး ကၽြန္မ ပတ္၀န္းက်င္ကို ၿပန္လည္ ရွာေဖြၾကည့္တဲ့အခါမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ့

မဂဲေလးဟာ..ကၽြန္မအနားမွာမရွိေတာ့ပါဘူး....


သူဘယ္ေရာက္သြားလဲ....

ကၽြန္မေသြးရူးေသြးတမ္းနဲ့ သူ့ကိုေတြ့လိုေတြ႔ၿငား ေရေၿမာင္းထဲေတြေကာ
ကၽြန္မတို့ ၿခံရဲ့ ပန္းပင္ေလးေတြၾကားထဲမွာေကာ တေန့လံုးကၽြန္မလိုက္ရွာခဲ့ပါတယ္...

အဲဒီေန့ က ကၽြန္မ တေန့လံုးထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္တာေတာင္ အိမ္ထဲၿပန္မ၀င္ခဲ့ဘူး...သူ့ကို ပဲ
ကၽြန္မလိုက္ရွာေနခဲ့မိတယ္..ေနာက္ေဖးလမ္းေတြထဲေကာ...ေၾကာင္ရွိတဲ့အိမ္ေ
တြပါမက်န္ ကၽြန္မ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ လိုက္ရွာခဲ့တယ္...

အဲဒီအိမ္ေတြကိုလည္း ကၽြန္မရဲ့ မဂဲေလးေပ်ာက္သြားလို့ ေၾကာင္ေလးေတြကို တိန္းသိမ္းထားေပးဖို့ ကၽြန္မမရွက္မရြံ႔ လိုက္ေၿပာခဲ့တယ္...


ကၽြန္မရဲ့တကိုယ္လံုးတဆတ္ဆတ္တုန္ရင္ေနခဲ့တယ္...တေန့လံုးဘာမွမစားေသးတာေၾကာင့္ေရာ...ေနပူတဲ့ဒဏ္ေၾကာင့္ေရာ..မဂဲေလးတခုခုၿဖစ္မွာ ပူပန္တာေၾကာင့္ေကာ..မဂဲေလး ကို ၿပန္ရွာမေတြ့မွာစိုးရိမ္တာေကာ ကၽြန္မရဲ့ရင္ထဲမွာဗေလာင္ဆူေနခဲ့တယ္...
ညေနလည္းေရာက္ေ 
ရာ..ေနပူၿခင္းနဲ့ မိုးရြာၿခင္းေတြ
အစိုးမရတဲ့ ကၽြန္မတုိ့ ဘိတ္ရာသီဥတုအရ မိုးသည္းထန္စြာရြာပါေတာ့တယ္...

ကၽြန္မတကိုယ္လံုး မိုးေရေတြနဲ့  ...ရႊဲရြဲစိုကုန္ေတာ့တာေပါ့....
အဲဒီေန့က ညေရာက္လည္း တညလံုးအိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး..

.ေနာက္ေန့မွာကၽြန္မဖ်ားပါေတာ့တယ္....အိပ္ယာထဲမွာ အၿပင္းဖ်ားေနတဲ့ ကၽြန္မကို ပင္စင္စား
ဘိုးဘိုးက ေဆးတိုက္ရင္း စကားေလးတခြန္းေၿပာပါတယ္..


.ေၿမးေလး...ရယ္ငွက္ဆိုတာပ်ံတတ္တယ္ေလတဲ့...ေၿမးေလးသူ႔ကိုတကယ္ေၿမးေလးနဲ့အတူရွိေနစခ်င္တယ္ဆိုရင္....ေလွာင္အိမ္ထဲမွာပဲ ထားရင္ထား...မထားခ်င္လို့အၿပင္မွာထုတ္

ထားခ်င္ရင္လည္းပ်ံသန္းႏိုင္တဲ့ သူ႔ ရဲ့အဓိက ေတာင္ပံ ေတြကိုခုတ္ၿဖတ္ ၿပီးမွ
ထားရတယ္..ေၿမးရဲ့...တဲ့...
ဒီလိုမွ မလုပ္ရင္သူက ေၿမးေလးရဲ့ ဟိုး အေ၀းကိုပ်ံသန္းထြက္ခြာ သြားမွာပဲေလ...တဲ့..ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ သူဟာ
ေတာင္ပံေတြပါတဲ့..ပ်ံသန္းတတ္တဲ့ "ငွက္" ၿဖစ္ေနလို့ပါပဲ...တဲ့.....

ကၽြန္မေလ...ေနာက္ထပ္ ဒီလို ငွက္တေကာင္ေလာက္ထပ္ေမြးၿဖစ္မယ္ဆို

ရင္ေလ သူ့ရဲ့ေတာင္ပံေတြကို မခုတ္ၿဖတ္ဘူးဆိုရင္ေတာင္...သူ့ကို
 ေလွာင္အိမ္ထဲမွာပဲထားေတာ့မယ္လို့ ဆံုးၿဖတ္လိုက္မိတယ္...

အဲဒီေလွာင္အိမ္ေလးဟာသူ႔အတြက္..ေရႊသားနဲ့အတိၿပီးတဲ့ေလွာင္အိမ္ေလးၿဖစ္ခ်င္ၿဖစ္မယ္...
စိန္ေတြစီထားတဲ့ေလွာင္အိမ္လည္းၿဖစ္ခ်င္ၿဖစ္ေနလိမ့္မယ္....


ဒါေပမယ့္ အဲဒီေလွာင္အိမ္ေလးရဲ့
တံခါးကိုေတာ့ ကၽြန္မ ဘယ္ေတာ့မွဖြင့္ေပးမိလိမ့္မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး.....
ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ သူဟာ ေတာင္ပံေတြ ပါတဲ့၊ ပ်ံသန္းတတ္တဲ့ ငွက္ကေလးတေကာင္ ၿဖစ္ေနလို့ပါပဲ...


(လြတ္လပ္ၿခင္း)

No comments:

Post a Comment