Sunday, August 12, 2012

ခ်စ္သူနဲ့ တူတဲ့ ခ်စ္သူ...


(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ အရိုင္းဆန္တယ္...
ပင္လယ္လိုပဲ...



(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ သိမ္ေမြ႔တယ္...
ေလၿပည္လိုပဲ.....

(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ ခိုင္မာတယ္..
ေက်ာက္ေဆာင္လိုပဲ....

(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ ေပါ့ပါးလြန္းတယ္....
၀ါဂြမ္္းေလး အတိုင္းပဲ...

(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ နက္ရိွဳင္းလြန္းတယ္
ေခ်ာက္ကမ္းပါးလိုပဲ....

(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ ေပါ့တိမ္လြန္းတယ္....
ေရၿပာအိုင္လိုပဲ....

(ခ်စ္သူ)
သူဟာ တခါတရံမွာ ကၽြန္မ အိမ္မက္ေတြနဲ့တူၿပီး...
တခါတရံမွာ ကၽြန္မ ရဲ့ ေကာ္ဖီခြက္ေလးနဲ့တူတယ္...

တခါတရံမွာ ကၽြန္မ အရမ္းႏွစ္ၿခိုက္မိတဲ့
စာအုပ္တအုပ္နဲ့တူၿပီး....

တခါတရံမွာ ကၽြန္မ အေၿဖရတဲ့ထိ မတြက္တတ္ခဲ့ဖူးတဲ့
ပုစၧာတပုဒ္နဲ့တူတယ္....

တခါတရံမွာ...
သူက ကၽြန္မနဲ့တူၿပီး..
ကၽြန္မကသူနဲ႔ တူတယ္......


(လြတ္လပ္ၿခင္း)

No comments:

Post a Comment