Saturday, August 11, 2012

ယုတၱိမရွိတဲ့ ကဗ်ာ.......(အပိုင္း -၁)


လက္ေဆာ့ေၿခေဆာ့ တေယာက္တည္း ေလွ်ာက္ေလွ်ာက္သြားတတ္တဲ့ကၽြန္မ တေန့မွာ ဒီလိုပဲ.တေယာက္တည္း ပ်င္းပ်င္းရွိတာနဲ႔ အနီးအနားက ေတာစပ္ကေလးကို ထြက္လာခဲ့ မိတယ္...အရမ္းသာယာတဲ့ေန႕ေလးတေန့လို့လည္း စိတ္ထဲမွာခံစားေနမိတယ္...မွတ္မွတ္ရရ အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ Sunkist သီးေတြစားမိတဲ့ေန့ေပါ့....စိတ္လက္သာသာယာယာ၇ွိတာနဲ့ပဲ..ေလွ်ာက္လာလိုက္တာ..ေတာေတာင္ ေတာ္ေတာ္ေလးနက္တဲ့အထိေရာက္လာခဲ့တယ္...ေရွ့မွာဘာေလးပါလိမ့္ ေသခ်ာၾကည့္လို္က္ေတာ့ စိမ္းစိမ္းစိုိစို ႏြယ္ပင္ေတြၾကားက ေက်ာက္ဂူေလး တလံုး...ဒီလုိနဲ့ အမွတ္တမဲ့ ကၽြန္မ အနားတိုးကပ္သြားခဲ့မိတယ္...အနီးကပ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေမွာင္ရိပ္သန္းေနတာေတြ့လိုက္ရတယ္....သိပ္မေၾကာက္ရြံံ႔ တတ္တဲ့ကၽြန္မက ဘာဘာညာညာေတြးမေနေတာ့ဘဲ...ဂူေလးထဲ...တလွမ္းခ်င္း၀င္ခဲ့မိေတာ့တာေပါ့...

အေတာ္အတန္သြားၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဂူေလးက အေတာ္အတန္လည္း က်ယ္ၿပန့္သလို ၀ကၤဘာဆန္လြန္းလွစြာ ရွဳပ္ေထြးရွည္လွ်ားလွတာကို ေတြ့လည္းသတိထားလိုက္မိတယ္.....အလင္းေရာင္အားနည္းတဲ့ ဒီဂဴေလးထဲမွာ က်င့္သားရသြားၿပီၿဖစ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ့ မ်က္လံုးေတြက .ေရွ႕ကအရိပ္ေလးတခုကို သတိထားမိလိုက္ေတာ့..အိုး.......လူတေယာက္ပါလား....သူဘာထိုင္လုပ္ေနပါလိမ့္...သိခ်င္စိတ္ေတြကို မၿမိုသိပ္ႏိုင္ဘဲ ကၽြန္မ အနားတိုးကပ္သြားမိတယ္..
.ေမွာင္ရိပ္ေလးသန္းေနတဲ့ ေနာက္ခံေပၚက သူ့ပံုရိပ္ေလးက အိမ္မက္ဆန္လိုက္တာ...သူဘယ္သူပါလိမ့္....သူကၽြန္မကို လက္ယပ္ေခၚလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မအားတက္စြာနဲ့ သူ့အနားတိုးကပ္သြားမိတယ္..
သူ႔မ်က္ႏွာကို သဲသဲကြဲကြဲၿမင္ရတဲ့ထိဆိုပါေတာ့...အၿပံုးေတြရွားပါးေနတာၾကာၿပီၿဖစ္တဲ့ကၽြန္မရဲ့ ႏွဳတ္ခမ္းေတြက သူ့အတြက္ စိတ္လိုလက္ရအၿပံဳးတပြင့္ ခုန္ထြက္သြားခဲ့တယ္....ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မေတာ့ သတိမထားလိုက္မိဘူး...

.အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ရုတ္တရက္ ဂူအမိုးနံရံေတြမွာေဇာက္ထိုးတြဲလြဲခိုေနတဲ့ လင္းဆြဲေတြ ရုတ္တရက္ထပ်ံသြားတာနဲ႕ တၿပိုင္နက္.ဂူ.အမိုးၾကားက ၀င္ေရာက္လာတဲ့အလင္းေရာင္ေတြနဲ့အတူ ေတြ့လိုက္ရတာက...ဟား........သူ႔နေဘးမွာ မိန္းကေလးတေယာက္....ေတာ္ေတာ္လွတာပဲ..ကၽြန္မ မွတ္ခ်က္ေပးလိုက္မိတယ္.....
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မသူ့ကိုေတာ့ မၿပံုးၿပလိုက္ၿဖစ္ဘူး....

.ဒီလိုနဲ့ ကၽြန္မၿပန္ခဲ့တယ္...ေနာက္ေန့ေတြလည္း ကၽြန္မ..အဲဒီဂူေလးဘက္ သြားၿဖစ္ခဲ့တယ္...ေကာင္ေလးက ကၽြန္မကို တခါတရံေတာ့ ဧည့္ခံေကၽြးေမြးတတ္ၿပီး...တခါတရံေတာ့ ေကာင္မေလးေရာက္ေနရင္ ကၽြန္မကို  ဥေပကၡာၿပဳၿပီးအဲဒီေကာင္မေလးနဲ႔ပဲ..စကားေတြေဖာင္ဖြဲ့ေနတာေတြ့ခဲ့ရတယ္...ဒါေပမယ့္ ...အၿမဲတမ္းသူ့ဂူေလးကို အလည္လာဖို့ဖိတ္ေခၚခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလးရဲ့ဖိတ္ေခၚခ်က္အရ ကၽြန္မ မပ်က္မကြက္သြားေနက် အခ်ိန္ေလးေတြအတိုင္း သြားၿဖစ္ခဲ့တယ္...ကၽြန္မသြားေရာက္လည္ပတ္တဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာလည္း ေကာင္မေလး မရွိရင္ ေတာ့ ကၽြန္မကို စိတ္လိုလက္ရ ဧည့္ခံတတ္ၿပီး ေကာင္မေလးရွိေနရင္ေတာ့ ကၽြန္မ တိတ္ဆိတ္စြာနဲ့ လွည့္ၿပန္ခဲ့ရတယ္...တေန့ေတာ့ ကၽြန္မသူ့ဆီေရာက္သြားတဲ့ ညေနခင္းေလးတခုမွာေပါ့....ဂူထဲမွာတိတ္ဆိတ္ေနလို့ ကၽြန္မ ေ၀့၀ဲၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ့ကၽြန္မကို ညႊတ္ႏူးစြာၾကည့္ေနတာေတြ့လိုက္ရတယ္..အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္ သူ့ရဲ့ အဲလိုမ်က္၀န္းမ်ိဳးေတြ ကၽြန္မပိုင္ဆိုင္ခ်င္ခဲ့တာၾကာေပါ့....ကၽြန္မသိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့မိတယ္...ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ရုတ္တရက္သတိထားလိုက္မိတာက သူ့လက္မွာေသြးေတြမ်ားလားလို့.....ဘယ္လိုၿဖစ္တာရလဲ......ကၽြန္မရဲ့ မ်က္၀န္းအၾကည့္က ဂူၾကမ္းၿပင္ထက္ကို အေ၀ွ႔....အိုး.....ေကာင္မေလး...ေကာင္မေလး...သူ့ရင္ဘတ္မွာ ေသြးေတြနဲ႔...ဒါဆိုရွင္ လူသတ္ခဲ့တာေပါ့.....ကၽြန္မမလွဳပ္မယွက္ၿငိမ္သက္ေနၿပီၿဖစ္တဲ့ ေကာင္မေလးကို ၾကက္ေသေသၿပီး စိုက္ၾကည့္ေနခဲ့မိတယ္.....အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေကာင္ေလးက ကၽြန္မကို သူ့လက္ကေလးကမ္းေပးတယ္........ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ အသိမဲ့စြာနဲ့ပဲ...သူ့ကိုကူၿပီး ေကာင္မေလးရဲ့ ရုပ္အေလာင္းကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္ခဲ့တယ္...အဲဒီေနာက္ေတာ့..ကၽြန္မ သူ့ဂူေလးကို သြားရတာ အရင္ကထက္ ပို အဓိပၸာယ္ေတြရွိလာခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့....ကၽြန္မတို့ရဲ့ ထာ၀ရအိမ္ေလးဟာ...အဲဒီဂူေလးပဲလို႔...သူေၿပာတိုင္း ကၽြန္မရင္ေတြခုန္ေနတတ္ခဲ့တယ္...ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ့ မ်က္လံုးထဲက မိန္းမလွေလးရဲ့ ရုပ္အေလာင္းက ဘယ္လိုမွ ထုတ္မရခဲ့ဘူး....သူအရမ္းနာက်င္ခဲ့မွာပဲလို႔..ကၽြန္မအၿမဲေတြးေနမိခဲ့တယ္...ၿပီးေတာ့...ၿပီးေတာ့ေလ....မသိစိတ္ထဲကလည္း ကၽြန္မကေကာ ဘယ္ေန႔ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဒီရုပ္အေလာင္းေလး လိုၿဖစ္သြားမလဲလို႔....ေတြးေၾကာက္ေနခဲ့မိတယ္.....ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ေနေပ်ာ္ခဲ့ပါတယ္....သူ့ရင္ခြင္ထဲမွာေပါ့....... ဒါေပမယ့္ သူ့ရင္ခြင္ထဲက ေန ခြဲခြာၿပီး ကၽြန္မ ညအိပ္ယာ၀င္တိုင္း မိန္းမလွ တေစၧ ေလးက ကၽြန္မဆီေရာက္ေရာက္လာခဲ့တာ သူမသိခဲ့ဘူး...ကၽြန္မကို ညစဥ္ညတိုင္း အိပ္မရေအာင္ လာေရာက္ေၿခာက္လွန့္ခဲ့တယ္....ကၽြန္မကို ကၽြန္မရဲ့ ဘ၀တခုလံုး စုတ္ၿပတ္သတ္စြာ  ရူးသြပ္သြားတဲ့ထိ ေၿဗာင္းဆန္ေအာင္လုပ္ပစ္မယ္လို့ လည္း ၿခိမ္းေၿခာက္ခဲ့တယ္.....ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဘယ္လိုမွ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ တဲ့ ကၽြန္မ အဲဒီ မိန္းမလွတေစၧေလး ရဲ့ေၿခာက္လွန့္မွဳ ေတြကို ကၽြန္မရဲ့  တဦးတည္းေသာ အားကိုးအားထားရာအၿဖစ္ သူ႔ကိုပဲ ဖြင့္ေၿပာတိုင္ပင္ရေတာ့တာေပါ့....သူ႕ကေတာ့ ဘ၀ခ်င္းၿခားသြားၿပီးၿဖစ္တဲ့ အဲဒီ မိန္းမလွတေစၧေလးေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ၿဖစ္မေနဖို့ အားေပးစကားေၿပာရွာေပမယ့္ .....မိန္းမလွတေစၧေလးကေတာ့ လာေရာက္ ၿခိမ္းေၿခာက္ၿမဲပါပဲ...သူမကၽြတ္လြတ္ေသးဘူးထင္ပါ့....

.ကၽြန္မလည္းပဲ...လူေတြသတ္ခဲ့ဖူးပါတယ္....ဘာေၾကာင့္ သူသတ္ခဲ့တဲ့လူကမွ ကၽြန္မကိုလာေရာက္ေၿခာက္လွန့္ရတာလဲ....အင္းေလ..သူက သရဏဂံုမွ တင္မေပးခဲ့တာ....ကၽြန္မသတ္တုန္းက ကၽြန္မသတ္ခဲ့တဲ့လူေတြကို ကၽြန္မ သရဏဂံုတင္ေပးခဲ့တာကိုး....အဲဒီအတြက္ ကၽြန္မသတ္ခဲ့ဖူးတဲ့သူေတြက ကၽြန္မတို့ကိုဘယ္ေတာ့မွ လာေရာက္ေၿခာက္လွန့္မွာ မဟုတ္ဘူး...

.နဂိုတည္းက ေခါင္းမာတဲ့ကၽြန္မ.....ဒီအတိုင္းေလးပဲ..သူ့ဂူေလးနဲ႔ ပိုေနသားက်လာခဲ့တယ္...သူကလည္း တခါတရံ ေတာလည္ထြက္ရာကေန....အၿမဲလိုလို ကၽြန္မကို ဂူေလးထဲမွာတေယာက္တည္းထားထားခဲ့ၿပီး....ထြက္ထြက္ေနေတာ့တဲ့ အထိဆိုပါေတာ့....ကၽြန္မ အနားမွာေနရတာ ၿငီးေငြ့လာၿပီၿဖစ္တဲ့သူ့ကို ကၽြန္မ လြတ္လပ္စြာေနခြင့္ၿပဳဖို့ ခြင့္ၿပဳေပးခဲ့တယ္...ဒါေပမယ့္ ေရာက္တဲ့ေနရာကေန ဘယ္ေရာက္ေနလဲဆိုတာကို ကၽြန္မဆီ မီးရွဴးမီးပန္းေလးေဖာက္ၿပီး လွမ္းအသိေပးဖို့ေလးရယ္.....ကၽြန္မလွမ္း ေမးတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ သတိတရနဲ့ အသင့္ၿပင္ေပးထားဖို့ေလးေတာ့ေတာင္းဆို ၿဖစ္ခဲ့တယ္.....ဒီလိုနဲ့ပဲ.ကၽြန္မ သူရဲ့ မီးရွဴး မီးပန္းသံေတြကုိနားစြင့္ရင္း..ကၽြန္မရဲ့ ညစာေတြကို ၿပတင္းေပါက္နားမွာသာ စားတတ္လာတဲ့ထိဆိုပါေတာ့ ....(အပိုင္း-၂ ဆက္ရန္.....)

No comments:

Post a Comment